Trzy zdrowe nawyki pielęgnacji, za które twoja skóra twarzy ci będzie wdzięczna!

Doceń i pielęgnuj swoją skórę, oceniając jej stan co najmniej raz w tygodniu.

Trzy obszary, na które zwróć szczególną uwagę, to: twarz, dłonie (w tym ramiona) i nogi. Jeśli Twoja skóra jest sucha i łuszcząca się, natychmiast ją nawilż! To najlepsza rzecz, jaką możesz dla niego zrobić. Pomoże to poprawić ogólną strukturę skóry, jej elastyczność i zapobiegać powstawaniu wczesnych linii lub zmarszczek. Nigdy nie jest za wcześnie, aby rozpocząć stosowanie balsamu. Zwłaszcza w sezonie zimowym, gdy narażasz się na silny wiatr, niskie temperatury lub ogrzewanie w mieszkaniu – wszystko to odwadnia skórę. W niektórych sytuacjach wywołuje nawet stany zapalne skóry, który powoduje, że skóra jest czerwona, swędząca, sucha i zaogniona. Nawilżanie skóry ochroni ją przed takimi elementami. Pamiętaj o zasadzie: Nawilżona skóra to szczęśliwa skóra!

Codziennie wystawiaj skórę na słońce, jeśli to tylko możliwe.

Wszystko, czego twoja skóra potrzebuje, to 3-5 minut na słońcu. Mogą to być ręce, nogi, twarz lub plecy. To nie ma znaczenia. Te kilka minut pomoże ci uzyskać wystarczająco dużo światła słonecznego, aby zaspokoić twoje potrzeby witaminy D.

Nie bój się spocić

Czy nie zauważyłaś, jak twoja skóra lśni po treningu? Pocenie się jest ważne. Kiedy się pocisz, twoje ciało oczyszcza się i uwalnia toksyny. Eliminuje niewielkie ilości odpadów, takich jak mocznik, kwas mlekowy i sole. Kiedy te toksyny opuszczają twoje pory, skóra jest odświeżana i stymulowana od nowa. Pamiętaj jednak, że po spoconym treningu ważne jest, aby myć twarz i ciało.

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o
POLECAMY:
Po pierwsze, trzeba najpierw zrozumieć, w jaki sposób twoja skóra funkcjonuje. Jeśli wiesz, jak działa twoja skóra, możesz zacząć rozumieć, jak dbać o swoją cerę,…